Photoshop your pictures!

26 Mar

Hi everyone, ik heb al een hele tijd geen blog meer geplaatst, dus ik dacht laat ik maar eens iets nieuws schrijven! Dit keer wil ik jullie iets vertellen over Photoshop, je hebt verschillende versies en ze zijn allemaal gratis te downloaden via softonic.com! Ook kun je op diverse sites kijken voor uitleg voor het bewerken van je foto’s.

Image

 

Je kunt je foto’s bewerken met een overlay, afterlight, contrast en nog héél veel andere dingen, dingen die je alleen kunt met Photoshop. Laatst zag ik een heel mooie foto en ik was van plan om Photoshop te downloaden (wat ik inmiddels al heb gedaan) en de resultaten zijn echt super! Je kunt ze delen op instagram, tumblr, weheartit en twitter (natuurlijk nog op veel meer apps/sites). Ik raad Photoshop cs5 en cs6 vooral aan, daarmee kun je de leukste dingen maken, dus heel veel succes alvast! Love, Annelot.

Leave a Reply

